باربری نیسان قم 09104501443

باربری نیسان قم

باربری نیسان قم

پایانه باربری پیک ماموت به شهرستان قم خدمات باربری ارائه می‌نماید و باربری نیسان قم را با بهترین قیمت به تمامی شهرستان‌های کشور از جمله تهران و شیراز و تبریز و بندرعباس و بوشهر و زاهدان و غیره را می توانید از ما بخواهید.

پایانه مجهز و مدرن پیک ماموت به انواع نیسان بار مجهز می باشد و بهترین باربری نیسان قم را به شما مشتریان گرامی ارائه می نماید.

اگر قصد باربری قم به شهرستان را دارید و در جستجوی یک باربری معتبر مدرن و مجهز هستید، با اندکی توسط شو پایانه باربری نیسان ما را در در استان قم و در تمامی مناطق قم جستجو کنید.

باربری نیسان بار، وانت بار و همچنین ارسال هر نوع خرده باری را از قم به تمامی شهرستان های کشور را با پایانه توانمند پیک ماموت تجربه نمایید.

باربری پیک ماموت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه باربری نیسان بار در تمامی شهرستان ها و استان های کشور فعالیت بسیار گسترده ای دارد و با تماس شما بهترین خدمات باربری را به شما ارائه می دهد.

تخصص ما باربری هر نوع باری از جمله باربری تناژ بالا از جمله کمرشکن و بوژی کش همچنین باربری تریلی، کامیون، خاور، کمپرسی، ده تن و نیسان بار و وانت بار در نتیجه هر نوع باری با هدف تناژی که داشته باشید و ما می‌توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور حمل کنیم.

بدون درنگ جهت باربری قم به شهرستان خود با ما تماس بگیرید و بهترین قیمت باربری نیسان بار به تمامی مناطق کشور را از ما و از گروه متخصص و زبده ما بخواهید.

باربری نیسان قم

باربری نیسان بار قم

باربری نیسان بار در قم را با ما تجربه کنید و بهترین باربری نیسان بار قم را از ما بخواهید، قیمت باربری ما بر اساس اتحادیه باربری ها می باشد.

برای مشتریان گرامی خود تخفیفات بسیار خوبی را مد نظر گرفته ایم، اگر جزو مشتریان ثابت پایانه های باربری ما شوید شامل این تخفیفات نیز خواهید شد.

پایانه پیک ماموت با ۱۰ سال سابقه در زمینه هرگونه باری مهارت لازم و کافی را دارند، اگر که باربری تناژ پایین و خرده بار دارید می توانید آن را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

لازم به ذکر است که جهت آسودگی خیال شما مشتریان گرامی باربری نیسان نیز تحت پوشش بیمه نامه کامل آسیا حمل می گردد تا ایمنی و اطمینان خاطر را برای شما شما همشهریان گرامی فراهم آورد.

تخصص ما باربری هر نوع باری می باشد، هرگونه باری که دارید را می توانید با اطمینان خاطر به ما بسپارید باربری نیسان بار یکی از خدمات مهم باربری پیک ماموت است که همه روز انواع و اقسام با را از سراسر نقاط کشور به تمامی شهرستان ها حمل می کنیم.

اگر بار شما در حدود 2 تن وزن داشته باشد، بهترین انتخاب جهت باربری باربری نیسان بار می باشد. که شما عزیزان میتوانید کلیه بار های خود را به ما بسپارید و بار خود را در مقصد در نهایت ایمنی از ما تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که پایانه باربری ما تحت مدیریت محترم خود جناب منصور شیرازی تبار اداره می شود.

ایشان همواره از بهترین رانندگان و پرسنل و کارشناسان باربری استفاده می نماید، تا خدمات ارزنده‌ای را به شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور و همچنین قم ارائه نمایند.

باربری نیسان بار قم

شماره باربری قم

با پایانه باربری قم به صورت همه روزه و در ساعت های اداری می توانید جهت باربری نیسان بار، وانت بار و همچنین ارسال هرگونه خورده باری با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که ما یک باربری بسیار توانمند هستیم و می‌توانیم هر نوع باری با هر حجم عادی را به تمامی مناطق کشور حمل کنیم.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه بارگیری از جانب ما وجود ندارد در نتیجه علاوه بر نیسان سایر باربری ها را نیز به نحو احسنن انجام می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استعلام قیمت باربری قم به شهرستان خود با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

شماره باربری قم

باربری قم

شرکت باربری پیک ماموت یکی از باسابقه‌ترین و توانمندترین باربری در قم و در تمام کشور است، که با بیش از ۱۰ سال سابقه در این حوزه فعالیت می کنند.

باربری قم یکی دیگر از خدمات باربری پارسیان می باشد، باربری پارسیان انواع مختلف خدمات حمل و نقل و باربری نیسان بار قم ، باربری تریلی قم ، باربری خاور قم ، باربری ده تن قم و … در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

باربری قم به شهرستان همراه با انواع کامیون تریلی خاور نیسان وانت و غیره انجام می شود، باربری پارسیان همه سرویس های خود را همراه با بیمه نامه معتبر به شهرستان حمل می کند که ایمنی را در باربری برای شما به ارمغان می آوریم.

در نتیجه با آسودگی خیال بار خود را به ما بسپارید، خدمات باربری قم به صورت دربستی و همچنین خورده باری می باشد.

پس اگر بار دربستی دارید نیز می توانید به ما با ما تماس بگیرید و اگر بار خرده بار نیز دارید می توانید با ما تماس بگیرید. بارهای شما همانند فرش، برنج ، دام و بارهایی که نیاز به کمپرسی و یخچال دارند نیز باربری انجام می‌شود.

اگر که قصد باربری قم شهرستان را دارید می توانید با شرکت باربری نیسان بار قم ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن خودرو باربری خود را رزرو کنید و در محل بارگیری از ما تحویل بگیرید.

باربری قم

باربری تهران به قم

یکی دیگر از خدمات باربری پیک ماموت باربری تهران به قم و بالعکس باربری قم به تهران است، که بیشترین باربری ها مربوط به این مناطق می باشد.

که شرکت باربری پیک ماموت این خدمات را در این منطقه انجام می‌دهد و هر نوع باری را از تهران در قم به تمامی شهرستان های کشور حمل می کند.

رانندگان ما به تمامی مسیرهای  تهران به قم واقف هستند و بدون هیچ نقصی بار شما را در مقصد و راس ساعت تحویل می‌دهند.

نکته دیگری که در پایانه باربری پیک ماموت بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که باربری ها بر اساس زمان‌بندی و برنامه ریزی تعیین شده حمل می گردد.

در زمان معین و مشخص است صاحب بار تحویل داده شود در نتیجه شما عزیزان یک باربری با برنامه‌ریزی دقیق و درست را می توانید از ما بخواهید.

اگر که زمان بندی در باربری برای شما ملاک بسیار مهمی است به پایانه باربری پیک ماموت اعتماد کنید و با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

بهترین باربری تهران به قم را با قیمت استثنایی از شرکت و پایانه باربری پیک ماموت بخواهید و ما عالی ترین و بهترین خدمات باربری را به شما مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور ارائه می نماید.

باربری تهران به قم

باربری قم به تهران

باربری قم به تهران از جمله خدمات باربری ما می باشد که می توانید باربری قم به تهران و بالعکس را از پایانه قوی و قدرتمند پیک ماموت بخواهید.

اگر در شهرستان قم هستید و تمایل به باربری نیسان بار در قم هستید و تمامی باربری های شما را به نحو احسنت بارگیری و در مقصد به شما شما تحویل میدهیم.

باربری تریلی قم ، باربری کامیون قم و باربری قم به تهران با قیمت مناسب و استثنایی را از ما بخواهید.

دفتر مرکزی پایانه ما در استان تهران و پایانه کالاهای استان تهران واقع شده است ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه ارائه سرویس خدمات باربری از جانب ما وجود ندارد.

می توانید بهترین قیمت باربری قم به تهران را از پایانه قوی و قدرتمند ما بخواهید تا صد امور باربری خود را به ما بسپارید.

اگر که در شهرک صنعتی های قم در جستجوی یک پایانه باربری قوی و قدرتمند هستید که هر نوع باری از جمله باربری نیسان قم ، باربری تریلی کامیون قم و … را برای شما حمل کند، به پایان قوی و قدرتمند پیک ماموت کار خود را بسپارید.

با یک برنامه‌ریزی دقیق ما بار را در مقصد به شما تحویل می دهیم، باربری ما همه روز دایره است و انواع خدمات باربری را در سراسر نقاط کشور به شما همشهریان گرامی ارائه می نماید.

باربری قم به تهران

باربری نیسان در قم

یکی از شهرستانهای استان قزوین قم است که در این منطقه هم باربری نیسان قم به شما عزیزان توسط پایانه باربری پیک ماموت ارائه می گردد.

در نتیجه اگر در شهرستان قم و با توابع قم ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) زندگی می کنیم و به دنبال باربری نیسان بار وانت بار جهت ارسال بار های خرده بار خود به شهرستان هستید.

می توانید به پایانه قوی و قدرتمند ما اعتماد کنید و بار خود را به ما بسپارید. به منظور ایمنی بیشتر تمامی بارها از جمله نیسان و وانت نیز تحت پوشش بیمه نامه کامل آسیا حمل می گردد.

باربری میوه، برنج، اثاث منزل، باربری مصالح ساختمانی و هر نوع باری که شما داشته باشید از شهرستان پارس آباد به تمامی مناطق و شهرستان های کشور حمل می گردد.

باربری نیسان بار قم ، بهترین باربری قم ، باربری تریلی قم ، باربری خوب در قم ، شماره باربری قمرا از پایانه ما یعنی باربری پارسیان بخواهید.

رانندگان ما جزو بهترین رانندگان در امور باربری و حمل و نقل به شهرستان هستند و به تمامی مسیرهای قم و تمامی توابع قم ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان )  واقف هستند.

باربری نیسان قم را با نهایت ایمنی و با بهترین قیمت به شهرستان‌های تمامی نقاط کشور با ما تجربه کنید و یک تجربه خاطره انگیز در زمینه باربری داشته باشید.

اگر که در قم و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) زندگی می‌کنیم و در جستجوی یک پایانه باربری قوی و قدرتمند هستید به باروری پارسیان نهایت اطمینان خاطر را داشته باشید.

در تمامی مناطق ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) باربری نیسان بار و خدمات باربری نیسان بار ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) ارائه می گردد.

پس بدون داشتن هیچ دغدغه ای جهت انجام امور باربری خود در ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) با ما تماس بگیرید.

باربری نیسان در قم

باربری نیسان قنوات

شهرستان قنوات یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری نیسان قنوات ما می باشد و باربری پارسیان همه روزه از این منطقه و همچنین شهرک صنعتی قنوات به تمامی مناطق کشور بار حمل می کند.

فرقی نمی کند که ابعاد بار شما چیست و ابعاد آن چقدر است در هر تناژ و باری ما قادر هستیم که باربری شما را انجام دهیم.

چرا که پایانه باربری پیک ماموت بسیار مجهز است و به انواع تریلی ، کامیون ،ده تن ، نیسان بار و … مجهز است. به باربری نیسان بار ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) اعتماد نماید.

در نتیجه بدون داشتن هیچ دغدغه ای باربری هر نوع بار خود را می توانید به ما بسپارید، باربری نیسان بار در قنوات ، باربری نیسان در قنوات ، باربری وانت بار در قنوات ،باربری وانت قنوات را  با ما تجربه نمایید.

در منطقه قنوات یک شهرک صنعتی وجود دارد به نام شهرک صنعتی قنوات که یکی از مناطق صنعتی و تجاری این منطقه محسوب می‌شود.

در نتیجه وجود یک پایانه قوی و قدرتمند جهت ارائه خدمات باربری در شهرستان قنوات یکی از الزامات بسیار مهم است، که باربری پیک ماموت و پایانه ما در تمامی مناطق این منطقه فعال است.

بهترین و عالی ترین خدمات باربری را در سراسر نقاط کشور به شما عزیزان ارائه می نماید، با پایانه باربری ما همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد باربری نیسان در قنوات ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان )  می توانید با ما تماس بگیرید.

باربری نیسان ما همانگونه که گفته شد در تمامی ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) فعال است و بهترین خدمات باربری را به شما همشهریان گرامی ارائه می نماید.

باربری نیسان قنوات

باربری نیسان جعفریه

باربری نیسان جعفریه همراه با بیمه نامه کامل آسیا انجام می شود و همچنین بارنامه معتبر دولتی جهت باربری به شهرستان در باربری پیک ماموت صادر می‌گردد.

باربری نیسان بار در در جعفریه و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) را از پایانه باربری مجهز و مدرن ما بخواهید.

باربری نیسان جعفریه یکی دیگر از خدمات باربری ما می باشندو خدمات باربری نیسان قم و جعفریه و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) از تمام نقاط تهران و شهرستان های مسکونی با بهترین و نازلترین نرخ کرایه انجام می‌شود.

قیمت باربری نیسان بار جعفریه ما نسبت به سایر رقبا کمتر و ارزان تر است، باربری نیسان جعفریه همراه با معتبرترین بیمه و ارزانترین قیمت تحت پوشش بیمه انجام می شود.

ارسال انواع بارهای تجاری، صنعتی، باغبانی، اثاث منزل، آهن آلات، مصالح ساختمانی و … خود را به باربری نیسان جعفریه و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) بسپارید.

باربری نیسان قم و جعفریه همه روزه انواع خودرو های بازاری را به منظور انتقال بارهای شما مشتریان گرامی است منطقه اردبیل به سراسر نقاط کشور از جمله مشگین شهر و توابع آن ارسال می‌کند.

به منظور جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری اردبیل به شهرستان و استعلام قیمت باربری نیسان جعفریه و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) با شماره تماس های درج شده در این وبسایت در تماس باشید.

باربری نیسان جعفریه

باربری نیسان کهک

همه خدمات حمل و نقل و باربری نیسان کهک و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) تحت پوشش بیمه معتبر و کامل به شما عزیزان ارائه می گردد.

بیمه نامه از جمله اصلی ترین مواردی می باشد که در زمان باربری نیسان قم و باربری نیسان کهک ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) باید به آن توجه کنید.

در تمامی توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) خدمات باربری نیسان بار به شما عزیزان ارائه می گردد.

با پایانه باربری پیک ماموت تحت پوشش بیمه نامه آسیا که بیمه نامه بسیار معتبر است، بار شما را به شهرستان حمل می کند.

همچنین شایان ذکر است که تا ۱۰۰ میلیون اگر بار  شما ارزش داشته باشد،بیمه نامه رایگان برای شما صادر می گردد. باربری دربستی و اضافه بار را در توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) را با ما تجربه کنید.

اگر که در زمینه حمل اثاث منزل به دنبال باربری نیسان با هستید، می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین باربری نیسان بار نیر و تمام کهک را از ما بخواهید.

کرایه و قیمت باربری نیسان بار ما در نیر و همچنین توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) بسیار منصفانه است و بنابراین اتحادیه باربری ها می باشد.

تخفیفات خوبی برای مشتریان خود قائل هستیم، در نتیجه اگر جز مشتریان ثابت پایانه باربری معتبر پیک ماموت شوید می توانید از خدمات ارزشمند و قیمت مناسب ما نهایت بهره را ببرید.

به منظور حمل بارهای سنگین و فوق سنگین خود و تناژ بالا می توانید با ما تماس بگیرید. با انتخاب ما در ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) جزو بهترین ها باشید.

هیچ محدودیتی از آن به پایانه باربری ما وجود ندارد و هر نوع باری با هر حجمی را به سرعت دقت برای شما در تمامی مناطق کهک و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) حمل می کنیم.

باربری نیسان کهک

باربری نیسان دستجرد

یکی دیگر از شهرستان های استان قم دستجرد است که پایانه باربری پیک ماموت در شهرستان دستجرد باربری نیسان دستجرد را ارائه می نماید.

شما عزیزان می توانید جهت بهره مندی از خدمات باربری نیسان دستجرد و همچنین باربری نیسان قم و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) با شماره تماس های ثبت شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

شهرستان دستجرد دارای باغات بسیاری می باشد که جهت باربری این محصولات باید با یک باربری معتبر و توانمند همکاری نمایید که باربری نیسان نمین را با بهترین قیمت می توانید از ما بخواهید.

قیمت و کرایه باربری نیسان دستجرد و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) همچون سایر خدمات دیگری که در کشور وجود دارد اصل ثابت نیست.

قیمت ها به عوامل بسیاری وابسته است و نرخ کرایه باربری نیسان دستجرد را به صورت دقیق نمی توانیم در این سایت اعلام کنیم.

چرا که به فاکتورهای بسیاری وابسته می‌باشد از جمله این عوامل می توان به فاصله مبدا و مقصد، نوع بار، قیمت باربری، هزینه بیمه، تعداد نیسان هایی که احتیاج است، زمان و محل بارگیری و همچنین مقصد تاثیر گذار است.

در نتیجه حمل بار و  باربری نیسان دستجرد و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان )  را میتوانید با قیمت استثنایی از ما بخواهید.

جهت استعلام قیمت حتماً باید با کارشناسان باربری ما در باربری نیسان قم و دستجرد و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) تماس بگیرید و بهترین قیمت بازار را در این زمینه از ما بخواهید.

باربری نیسان دستجرد

باربری نیسان سلفچگان

مناطق تحت پوشش باربری پیک ماموت باربری نیسان سلفچگان است و شهرستان سلفچگان تا تحت پوشش باربری ما می باشد و شما عزیزان میتوانید از سلفچگان و توابع آن انواع و اقسام با را از این منطقه به تمامی مناطق ایران حمل کنید.

ما در مناطق مرزی و گمرکی های کشور نیز فعال می باشیم و بهترین خدمات باربری را در گمرک و مناطق مرزی انجام می‌دهیم.

در نتیجه اگر از سلفچگان به مناطق مرزی نسبت به باربری دارید می توانید با ما تماس بگیرید، در هنگام ثبت سفارش تریلی نیسان کامیون و موارد دیگر باید به چند نکته توجه داشته باشید که بهترین انتخاب را انجام دهید و دچار مشکل نشویم.

باربری نیسان سلفچگان و باربری نیسان سلفچگان و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) را با بهترین قیمت و عالی ترین خدمات از پایانه باربری مجهز پارسیان بخواهید.

وزن و ابعاد بار یکی از اصلی‌ترین مورد هایی هست که می بایست در هنگام باربری نیسان قم و سلفچگان ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان )  توجه داشته باشید.

اگر که وزن بار حداکثر دو تن داشته باشد می توانید از نیسان بار استفاده کنید و اگر که ۷۰۰ کیلو وزن داشته باشد می‌بایست از وانت بار استفاده کنید.

نکته بعدی که در باربری نیسان بار مطرح هست بسته‌بندی‌های بار های حساس و اثاث منزل است که بار های حساس و شکستنی همواره باید بسته بندی درست و اصولی داشته باشد.

که در هنگام جابجایی شکسته نشود بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدن باید آن را به نحو احسنت بسته بندی کنید. باربری نیسان سلفچگان و توابع آن ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) را با ما تجربه کنید.

باربری نیسان سلفچگان

باربری نیسان قاهان

قاهان  یکی از توابع بسیار خوش آب و هوای استان قم است که باربری نیسان قاهان و باربری نیسان قم و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) از جمله خدمات باربری ما می باشد.

می توانید صفر تا صد امور باربری خود و حمل و نقل بار های خود را به تیم متخصص ما در قاهان و توابع آن دست بسپارید.

در عالی‌ترین سطح بار خود را در مقصد از ما تحویل بگیرید، توجه داشته باشید که آن باربری که شما انتخاب می کنید همواره باید بار شما را همراه با بیمه نامه کامل و صدور بارنامه معتبر به شهرستان حمل کند.

دقت کنید که آن باربری ثبت شده است و یک باربری معتبر باشد، پایانه باربری پیک ماموت یکی از باربری های معتبر و توانمند است که در زمینه ارائه خدمات باربری در قاهان و در استان قم و توابع آن ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان )  فعالیت می‌کند.

باربری نیسان بار وانت بار در قاهان و توابع آن ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) را با شرکت حمل و نقل پیک ماموت تجربه کنید.

یک تجربه خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید به وسیله کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان باربری قاهان  و قم ما میتوانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید عالی ترین خدمات باربری را در این منطقه و توابع ( قنوات ، جعفریه ، کهک ، دستجرد ، سلفچگان ، قاهان ) دریافت نمایید.

باربری نیسان قاهان

باربری نیسان قزوین

( باربری نیسان قنوات ، باربری نیسان جعفریه ، باربری نیسان کهک ، باربری نیسان دستجرد ، باربری نیسان سلفچگان ، باربری نیسان قاهان )

رامین محمدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *