لوگو عقاب

باربری تهران به سنندج09104501443

حمل بار تهران سنندج

باربری و اتوبار تهران سنندج, حمل بار تهران سنندج کلیه شهرستان های استان کردستان را پوشش میدهد. باربری تهران مریوان , باربری تهران بیجار , باربری و اتوبار تهران دهگلان , باربری تهران دیواندره , باربری تهران سروآباد , باربری تهران سقز , باربری تهران قروه , باربری و اتوبار تهران کامیاران و باربری تهران بانه , کرایه پایین تر با بار برگشتی سنندج همگی زیر محموعه حمل بار از تهران به سنندج هستند و باربری تهران سنندج آنها را انجام میدهد.

معرفی باربری تهران به سنندج

ارسال بسته ها و کالاهایی از تهران به اقصی نقاط کشور در زندگی امروزه که عصر ارتباطات و همکاری بین تخصص های مختلف است، امری اجتناب ناپذیر می باشد. راه حل آن یافتن بهترین ها برای ارسال کالاهای خود می باشد.

موسسه پیک ماموت با تجربه و سابقه ی بی نظیر خود، بیش از ۷۰ سال سابقه در حوزه ی حمل و نقل به عنوان متخصص این حوزه، می تواند همراه شما باشد و شما را از بهترین سرویس ها بهره مند نماید.

در ادامه برای آشنایی با نحوه ی سرویس دهی و بررسی جنبه های مختلف ارسال کالا ها به گونه ای بی نقص توسط این مجموعه باربری و اتوبار ، همراه ما باشید.

معرفی شهر سنندج

شهر سنندج یکی از شهر های غربی کشور ما است و مرکز استان کردستان می باشد که شهری پر رونق و پر رفت و آمد محسوب می شود.

اگر بخواهیم نگاهی به پیشینه تاریخی این شهر بیاندازیم، باید گفت که در گذشته مورد توجه بسیار پادشاهان صفوی قرار گرفته است و پادشاهان صفوی که به معماری خاص دوران خود معروف اند، این سبک مهندسی را از اصفهان به سنندج منتقل کردند. به سبب این ویژگی بافت معماری سنتی اسلامی که در اصفهان هم به وفور دیده می شود، در این شهر باعث جلب توجه گردشگران می شود.

باربری تهران به سنندج

باربری تهران به سنندج

امروزه شهر سنندج در فاصله ی ۵۲۰ کیلومتری جنوب غربی تهران قرار دارد. به وفور دیده ایم یا برای خودمان پیش آمده است که روزی کالایی برای ارسال به مقصد سنندج داریم. از کالاهای خرد و دربستی تا کالاهای سنگین و حجیم.

لیست تعرفه باربری تهران سنندج

در ادامه نرخ کرایه باربری و اتوبار از تهران به سنندج را مشاهده کنید. در ادامه تعرفه باربری تهران به سنندج در سال ۱۴۰۱ و بر اساس نرخ پایانه باربری اکبر آباد واقع در نسیم شهر تهران آورده شده است. قیمت های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند و متاسفانه به دلیل عدم ثبات کرایه های دریافتی از سوی رانندگان بهتر است برای اطلاع از قیمت حمل بار از تهران به سنندج تماس بگیرید.

قیمت خاور از تهران به سنندج۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت کامیون از تهران به سنندج۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت کامیون جفت از تهران به سنندج۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت تریلی کفی از تهران به سنندج۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
قیمت تریلی ترانزیت از تهران به سنندج۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

باربری به سنندج از تهران

باربری تهران به سنندج بصورت همه روزه و ۲۴ ساعته در سریعترین زمان آماده ارائه خدمات نوین باربری فقط با برقراری یک تماس تلفنی می باشد، خدمات باربری تهران به سنندج به همراه بارنامه و بیمه معتبر مطابق با ارزش بار با نازلترین نرخ کرایه حمل بار می باشد، برای حمل و نقل انواع بار یا کالا و اثاث منزل و اداری و استعلام ارزانترین تعرفه باربری و رزرو خدمات تهران به سنندج با کارشناسان ما در باربری آریا تماس بگیرید و از خدمات باربری ما بصورت شبانه روزی بهرمند گردید نرخ کرایه حمل در باربری آریا بر حسب کیلومتر محاسبه می گردد و بدین صورت می باشد که فاصله بین مبدا تا مقصد یعنی از تهران تا سنندج را بر حسب کیلومتر محاسبه نموده و در عدد ۱۷۰۰ ضرب می کنند و عدد بدست امده نرخ کرایه حمل بار است همچنین برای بیمه نامه صادر شده به ازای هر میلیون ارزش کالا مبلغ ۱۳۰۰ تومان از شما دریافت می گردد که بر روی بارنامه اضافه می شود و تمامی این مبالغ در انتهای بارنامه درج می گردد پس قبل از انجام هرگونه بارگیری ابتدا بارنامه و مدارک راننده را چک نمایید سپس دستور به بارگیری دهید.

اگر برای ارسال محموله خود از تهران به سنندج به دنبال باربری مطمئن هستید ما این تضمین را به شما می دهیم که به نحوه احسن حمل و نقل انجام گیرد.

خدمات باربری از تهران برای سنندج بصورت همه روزه و شبانه روزی به همراه بارنامه و بیمه با نازلترین نرخ کرایه ارائه می گردد. خدمات باربری تهران سنندج بصورت همه روزه با کمترین نرخ کرایه با نیسان وانت توسط باربری آریا در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین خدمات حمل و نقل بار و کالا در کمترین زمان ممکن به همراه بارنامه و بیمه نامه معتبر که تضمین خدمات حمل و نقل آریا میباشد را در اختیار شما قرار میدهیم

اگرقصد ارسال بار و کالا به سنندج را دارید ، تنها لازم است با شماره تلفن باربری آریا تماس بگیرید.ما خدمات حمل و نقل بار و کالا از تهران برای سنندج را بصورت تخصصی با ارزانترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهیم.

تمامی خدمات ارائه شده توسط باربری آریا دارای بارنامه و بیمه نامه معتبر می باشد که بیمه نامه مطابق با ارزش بار برای شما صادر می گردد.

تمام مناطق ۲۲ گانه تهران و شهرستان های استان زیر پوشش ارسال بار به سنندج می باشد که با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

اربری تهران به سنندج با نیسان وانت

باربری پیک ماموت خدمات حمل و نقل بار و کالا را با نیسان وانت به شما عزیزان ارائه مینماید تا در کمترین زمان ممکن انواع کالا و بار خود را به سنندج ارسال کنید

نیسان بار سنندج یکی از بهترین خودروهای مخصوص حمل بار میباشد که برای حمل بار یا کالای زیر ۲ تن مناسب است . البته در عموم مردم این باور اشتباه وجود دارد که نیسان سنندج توان حمل ۳-۴ تن بار را نیز دارد که کاملا اشتباه میباشد

شما میتوانید خدمات باربری ارزان با نیسان سنندج را از تمامی مناطق تهران درخواست دهید. باربری آریا برای خدمات نیسان سنندج خود نیز تمامی خدمات حمل و نقل مانند با نامه و بیمه نامه نیز ارائه می نمایید.

برای ارسال بار از بازار تهران به سنندج بهترین گزینه وانت بار نیسان می باشد. چون براحتی در مرکز شهر و مکان های شلوغ تردد می کند.

وانت بار نیسان سنندج قابلیت حمل بار تا وزن دو تن را دارا می باشد و بهنرین گزینه برای کم حجم و سبک می باشد.

حمل بار از تمام مناطق تهران برای سنندج


پیک ماموت خدمات باربری برای سنندج را بصورت تخصصی از همه مناطق تهران در اختیار شما قرار میدهد و  شما میتوانید ارزانترین نرخ کرایه ربرای حمل و نقل کالا از ما بخواهید


همه مناطق شهر تهران بصورت کامل تحت پوشش هستند و شما میتوانید از همه مناطق زوج و فرد و طرح ترافیک نیز درخواست بابری برای سنندج را ثبت نمایید


شهریار
کرج
رباط کریم
ورامین
اسلامشهر
رودهن و جاجرود
و …….

همگی بصورت کامل تحت پوشش آریا نوین هستند. همچنین کارخانجات اطراف که در شهرک های صنعتی هستند می تواند از خدمات نیسان سنندج بار این باربری استفاده نمایید.
باربری تهران به سنندج
مسیر و راه های ترابری تهران به سنندج شامل فرودگاه بین المللی سنندج، راه آهن، ترمینال و تاکسیرانی می باشد. معمولا بارهای کوچک با تناژهای کم را می توان به با اتوبوس به شهرهای مربوطه ارسال کرد. اما برای بارهای بیشتر نیاز به ماشین های باربری از جمله نیسان بار و خاور و … می باشد.
مسیرهای باربری تهران به سنندج شامل سه قسمت می باشد که شامل موارد زیر استک
مسیر اول شامل 489 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 5 ساعت و 50 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از تهران شروع و به سمت پرند، ساوه و همدان حرکت می کند که در انتها به سمت سنندج ختم می شود.
مسیر دوم نیز شامل 583 کیلومتر است که حدود 7 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول تا آزادراه ساوه – همدان ادامه داردو  پس از آن از سمت گل تپه به سمت بیجار و سنندج حرکت می کند.
مسیر سوم شامل 564 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 7 ساعت و 15 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر نیز از تهران شروع می شود از سمت کرج، قزوین و بیجار به سمت سنندج حرکت می کند.
برای ارسال بار می توانید از رانندگان آموت بار استفاده نمائید. چراکه تمامی رانندگان پیک ماموت با تسلط بر جاده های تهران به سنندج بار شما را بدون کوچک ترین آسیب و در سریع ترین زمان جابجا می کنند.
برای دریافت خدمات بیشتر می توانید با پایانه باربری تهران با شماره09104501443 تماس بگیرید.

کرایه وانت پیکان از تهران به سنندج ۲۲۰۰ هزار تومان
کرایه نیسان از تهران به سنندج ۲۵۰۰ هزار تومان
کرایه خاور از تهران به سنندج ۳۸۰۰ هزار تومان
کرایه کامیون از تهران به سنندج ۴۵۰۰ هزار تومان
کرایه تریلی از تهران به سنندج تماس بگیرید
دستمزد کارگر بارگیری ۲۰۰ هزار تومان

رامین محمدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *